tisdag 10 december 2013

Samvetskval....

Rök ihop totalt med min 4-åring idag.... Hjälp!
Ibland vet jag inte riktigt hur jag ska hantera saker han gör eller inte gör!
Med dålig sömn i natt blev det så att mamma Sara gick i taket TOTALT när han inte slutade retas med Beckan.... Jag sa till honom flera gånger, men han bara fortsatte!
Det slutade med att jag började skrika som en galning och Gustav skrek tillbaka och började slå på mig och dra i mina kläder! Då blev jag vansinnig! Och skrek ännu mer!!!!
Sen blev jag bara så himla ledsen! Jag hatar att vara arg! Jag gillar inte mig själv arg!
När vi hade satt oss i bilen hade jag inte pratat med Gustav sen bråket.....
Då sa han: "Förlåt, mamma för att jag inte lyssnade på dig innan."
Varav mamma Sara börjar böla i bilen...... Så vi blev sams, pratade om vad som blev fel och bestämde att vi skulle bättra oss.......
Samvetskvalet har förföljt mig hela dagen och jag vill bara hem och kramas.....


Inga kommentarer: