måndag 18 november 2013

Vilse i skogen...

Idag kom min kära mor och jobbade sista timmen i butiken... Peter jobbade till 18.
Så jag hämtade mina 2 små godisgullegrisar och körde direkt till tippen med skiten
i bilen sen rensningen.... Var tanken i alla fall! Bara det att knas-mamma-sara ser fel på
skyltarna i mörkret och duggregnet och kör rakt in på nån himla grusväg.. Helt bäcksvart..
Men jag fortsätter.... Efter ett tag bara: "Näää Gustav, vi måste kört fel!!"
Så blev det till att vända och köra tillbaka. Vägen efter hade varit rätt....
Sen lyckades jag även köra fel på tippen!! Jag blir så nervös när jag inte hittar!!
Till slut fick vi åka hem och laga mat!

Just nu målar Peter lister..... Som nästan varje kväll... Själv har jag börjat packa ner sommargrejer i flyttlådor.. En i alla fall... ;)

Natt natt!!

Inga kommentarer: