fredag 16 mars 2018

Mys-fredag....


Har haft en väldigt lugn fredag... Började dagen med en lugn ridtur i skogen. Väldigt idylliskt då solen strålade och fåglarna har börjat kvittra. Dock sjukt mycket snö i skogen vilket gör det svårt att rida där. Snart blir det bättre! =) 

Peter kom hem efter jobbet och jag hade slumrat till i soffan. Gustav spelade och Rebecka var hos Ella och lekte. Vid middagen så kände jag mig verkligen varm... yes... nästan 39 grader.... nu nere på 38.2 så bättre... Jag vet ju aldrig när jag är sjuk på riktigt då jag har mycket feberperioder som läkarna inte kan reda ut. Jag funderar på om det går i hand med min ägglossning fram till mens... skitjobbigt! Jag mår ofta bra efter mens fram till ägglossning... Sen mår jag inte bra i 2.5 veckor... feber, deppig mm...
 Nån som har tips????

Inga kommentarer: