söndag 29 oktober 2017

Söndag hela dagen... ❤

Sitter och väntar på att brödet i ugnen ska bli färdigt... Och ja... Idag blev det en färdigmix av glutenfritt lantbröd. Det ska bli så himla gött!

Idag är sista dagen som vår köpta tomt faktiskt bara är en gammal hästhage. Idag har Gustav fått ta första spadtaget och grävt! Imorgon kör dom igång med grävmaskinerna!!!


Annars idag har vi mest chillat... Det är höstlov och jag får den stora äran att få vara hemma med mina barn imorgon. ❤ 
I morse var hela familjen i stallet. Eller iallafall jag och Peter. Gustav stod utanför och Rebecka tryckte i ett hörn. Peter borstade Bönan och jag kratsade och borstade man och svans. Så stolt över min man. =) 


Då Gustav tyvärr tjurade ihop var det bara jag, Becka och Peter som gick skogspromenad. 
Men Rebecka var nöjd då hon fick rida hela vägen själv. =) 


Inga kommentarer: