tisdag 16 juni 2015

Ont i knät när jag springer! Varför??


Igår var jag ute och sprang 5 km med vännen  Bella!
Skönt med nån som drar ut en i skogen!! =D

Varje gång jag springer så får jag ont i mitt knä.
I högerknät på utsidan.... Varför??
Idag har jag fått ta både ibumetin och sån där smärtstillande salva för att kunna gå ordentligt....
Vänsterhöften brukar vara värst, 
men knät nu är inte att leka med.

Är det någon som vet varför det blir så här?
Hjälp!!
Det är inte lång tid kvar till midnattsloppet!!   

1 kommentar:

Ebba sa...

Heja Sara! Du är grym som springer och ger dig ut, härligt! Knäet kan ju vara löparknä eller hopparknä. Googla på det och läs mer, då kanske du känner igen dig. Det krävs oftast vila för att det ska bli bra, och styrketräning är viktigt. Finns ofta bra övningar man kan göra hemma. Kram Ebba