måndag 4 augusti 2014

Vår resa till Lalandia!

Jag och Peter på båten över till Danmark...

Min syster Frida och lilla Tilda.

Jag och Rebecka i matchande outfits! ;)

Alla var vi trötta efter en hel dags resande så på kvällen fick sig
Jensens ett mycket minnesvärt besök från våra 2 familjer!

Leklandet på Lalandia!!

Gustav!

Jag och min systerdotter Hanna i leklandet!

Lekandet gäller inte bara små barn. Vi vuxna hade sjukt kul med!!


Vårat semesterhus var huuuur fint som helst!!

På väg till havet en kväll.....

Jag & Beckan

Det var en liten bit att gå......
Gustav är laddad! Haha!!

Havet!

Inne i Lalandia.....
Helt, helt underbart!!




Eehhmmmm??
Älskade ungar!

GLASS!!!
Ät fort!! Det rinner iväg! Kolla Gustavs glass, haha!


Tilda fick bada med.....


Vi hade sån tur med vädret!

Sista kvällen, spelkväll!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha du kunde inte photoshoppat lite iaf ;) //SISS