måndag 19 augusti 2013

Mammaledigheten.....

Oj oj oj..... Skratta eller gråta?!

Ska lägga ut Gustavs urväxta overall på Tradera snart och satt här på bloggen och letade bilder på honom när han har den på sig och fastade såklart bland alla mina gamla inlägg..... Lilla Becka-fisan, så liten hon var! Och Gustav med! Små pluttisar bara! Vad jag saknar att få vara mammaledig!! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över vad jag har skrivit. Vilka olika dagar jag har haft under mammaledigheten med Rebecka. (som de flesta mammor har, såklart) När jag läser detta och tänker tillbaka på hur jag egentligen mådde... usch! Jag mår så mycket bättre nu! Efter ca 3 veckors kokad mat, no no kaffe mm så mår jag så mycket bättre. Jag klarar av min vardag på ett helt annat sätt nu..... Skönt!

Gustav visar upp den nya tröjan som kom
förra veckan. Han älskar den!


Finns på Gustav & Lillan i Habo
129:-

Min stora tjej!

Klänningen fick hon idag, den är från Maxomorras nya höstkollektion!
Det första hon sa när jag provade den på henne var:
"Mamma, titta! Jag är en prinsessa!"
Och så snurrade hon runt, runt, runt... Tills hon trillade. =)


Denna klänning finns i massa olika prints och är GOTS-märkt!
249:-


Du hittar den i Habo hos Gustav & Lillan!

Inga kommentarer: