tisdag 26 mars 2013

Nu vill vi ha färg!

Har haft fullt ös i butiken idag! Nu märker man att det nalkas vår! Alla vill ha FÄRG både till sig själva och till sina barn. Jätteroligt! Trots att jag ännu inte hunnit få upp allt nytt har jag sålt massa direkt ur kartongerna! =)
Mina underbara kunder vill ha det riktigt rykande nytt och nyare än så går inte få. Haha!
Igår hjälpte syster Frida mig att packa upp och idag kom kära Jenny förbi och hjälpte mig! TACK!
Imorgon hoppas jag bli färdig med Maxomorra!
Efter det så är det dags att fortsätta med Geggamojas nyheter och Rockefella som oxå kom idag!

Hua Hua! God natt!
Klockan är bara 21:35 men jag ska bannemig sova nu ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vill tipsa om en bild & prat-grupp för alla som gillar barnkläder! http://www.facebook.com/groups/462414663808747/
MVH
Sandra