söndag 26 april 2009

Ny enkrona? Jaha!


Jaha, det här va ju inte alls pinsamt!

Borde inte jag som jobbar i butik veta att Sverige får en ny enkrona?

Och hur extremt DUM är man när man inte har tagit emot enkronan i butiken där man jobbar för att man har trott att det är leksakspeng!

Och faktiskt också har sagt till kunderna som velat betala med den att det är en leksakspeng och kunden till följd tror att hon blivit lurad av butiken som gett henne den.
Varför trodde jag att det var en leksakpeng överhuvudtaget?
Jo, för på den randiga baksidan av myntet står det något om "sagan om ett land..."


Jag skäms ihjäl!

6 kommentarer:

Andreas sa...

Men hallå alltså, det vet väl alla! :). Det var ju delvis jag som berättade det för dig! Haha. Kul o se att du hamnat i bloggens centrum!

Frida sa...

När du färgar&slingar mig framöver kan jag blondera dig?!

Anonym sa...

hehe......

Lisafisa sa...

öhh..hade jag ingen aning om heller! Vad roligt med blogg sara!!!

Loppan sa...

Jag visste inte heller om detta så var inte för hård mot dig själv. Kan man bara göra såhär utan att informera befolkningen?

Viktor Ekblom sa...

hehe det var faktiskt lite kul... :) du är nog inte ensam tror jag