fredag 24 april 2015

Egentid med energiknippet! ;)

Igår åkte jag till stan med mitt lilla energiknippe. Jag undrar om jag någonsin kommer vänja mig vid all den energin som han bär på. Han hoppar och studsar och kastar sig precis överallt. Men vi fick allt gjort som vi skulle till slut. =)
Nästa onsdag ska Gustav börja på fotbollsskola!
Det tror och hoppas vi att han kommer att älska!!! ♡


Stolt grabb i nya fotbollsskor, tröja, byxor,
benskydd och fotbollsstrumpor! 


Tjoooheejjjjj!


Innan vi åkte hem blev det glass!!
Kolaglass med kolasås i, kladdkakaglass och regnbågsglass. Smaskigt!!


Vi har haft premiärfika på Condeco med.
Gustav valde en gigantisk kanelbulle.


Och jag en äppel och kanelmuffins.
Veganmuffins utan ägg och mjöl. =)
Den var faktiskt jättegod.
Och dom har en hel del annat glutenfritt att välja på med. 

Inga kommentarer: