måndag 10 maj 2010

Road Trip

Igen... hehe... Att åka på road trip är något som jag och Peter verkligen älskar. Vi håller handen i bilen och lyssnar på musik, pratar om allt mellan himmel och jord mm. (så länge Gustav sover vill säga) Han är inte så nöjd i bilen i vaket tillstånd. Han blir så rastlös! Men men..
På dagens planering stod det "hämta nya duschkabinen i Halmstad". Så det har vi gjort! Peter kämpar på för fullt just nu för att få ihop den. På vägen hem blev det ju vägen förbi Ullared. =)
Så in där en sväng. Vi var kanske inne i 1,5 timme bara, men med Gustav med oss räckte det. Vi fick med oss både det ena och det andra hem ändå. Ex. Har jag köpt en Twist Stepper! På sidan av kartongen som den fortfarande ligger i står det fint: "Fit people are happy people" Haha! Så den var jag ju bara tvungen att ha! =)

Imorgon ska jag och Gustav till BVC och senare imorgon ska vi åka på syjunta hos Sandra. Om vi får komma, vill säga, Sandra?? Jag är fortfarande lite förkyld och Gustav snorar lite han med. Helt upp till er och förstår verkligen om ni vill hålla bacillerna borta både från er och från Molly!

Puss och God Natt!!

Inga kommentarer: