måndag 8 februari 2010

Äntligen färdigt!

Nu är jag äntligen färdig med mina 2 snuttefiltar och en babyfilt till vagnen som jag lovat att göra till en kvinna. Jag har inte haft tid att komma iväg och köpa tyget till filten förrän nu i helgen. Och här är det färdiga resultatet!



Detta blir dock det sista jag har tänkt att sy på länge. Med en pojke här hemma som är lika vild som en "jag vet inte vad" så blir det svårt att få tid till att sätta sig ner och sy med ro och nöje. Idag har han varit nära att ta kål på mig! Men han lyckades inte riktigt, haha. Det blev nog lite för mycket stohej och farande i helgen för lilleman så han är jättetrött och gnällig, och mammig! Men nu har jag äntligen lyckats få honom att somna bredvid mig här i sängen.... Han är så söt när han sover... Min lilla älskling...

Imorgon blir det fika! Blåbärsbullar a´la Sandra blir det! Ska bli jättemysigt. Bella ska också komma. Alltid lika spännande att se hur stor magen har blivit! =)

Ikväll ska jag vara duktig och åka och simma! Gustav får vara hos mormor och morfar en liten stund så får pappa Peter hämta honom där sen.

Puss gott folk!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ska bli så roligt att träffa er!

Menar du min eller bellas mage? ;)

Puss

Sara Eklöf sa...

Bådas!! Haha!! =)